5 موقعیت برتر الکتروموتور چینی الکتروافروز
نوشته شده توسط : حمیدم

اکنون ما به طور رسمی در فصل بهار قرار داریم ، بنابراین اکنون به نظر می رسد زمان مناسب برای بررسی اینکه کدام وبلاگ ها و مقالات وب سایت ما محبوب ترین دوره زمستان بوده اند. با توجه به تعداد بازدیدهای بدست آمده ، در اینجا مقالاتی که 5 معتبر برتر برای زمستان ایجاد کرده اند آورده شده است:

 

نوح - دایره ای ترین اتومبیل در جهان است
Ashwoods با افتخار قدرت در پشت یک ماشین بسیار خاص و پایدار - نوح - هستند. یک داستان موفقیت واقعی برای تجارت! اگر یادگیری در مورد این پروژه جذاب را از دوستان ما در دانشگاه فناوری Eindhoven برای اولین بار در اطراف فراموش نکردید ، در اینجا بیشتر بخوانید!

 

 

زندگی من Ashwoods: Iain Gillamالکتروموتور چینی الکتروافروز
ما با مدیر پروژه ، آئین گیلام ، نشستیم تا در مورد تجربه اشوود تاکنون و سرگرمی ها و شغل های قبلی خود صحبت کنیم. ما ناامید نشدیم! Iain که فارغ التحصیل کالج امپریال کالج لندن است و دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی مکانیک است ، در اتومبیل فرمول یک قهرمان با فرمول یک با مرسدس مشغول به کار شد و همچنین در مسابقات سه گانه سطح بالا رقابت کرد!

 

رشد مداوم در Ashwoods Electric Motors
این قطعه ای است که ما به خصوص به آن افتخار می کنیم. با وجود همه پیشرفت ها و پیشرفت های شغلی ، می توان درک کرد که چقدر در یک فضای کوتاه از زمان قرار گرفته ایم ، دشوار است. در این وبلاگ ، ما تلاش داریم تا قدمی عقب برداریم و واقعاً تأمل کنیم که رشد سریع و پایدار رشد موتورهای الکتریکی Ashwoods در دوازده ماه گذشته چقدر چشمگیر بوده است.

 

تیم فروش جهانی Ashwoods Electric Motors
تیم فروش ما به همه جا می رسند. طی چند ماه گذشته ، ما در سراسر جهان حضور و همچنین "چکمه های روی زمین" را برقرار کرده ایم. در این قطعه ، ما به تیم های پشتیبانی و فروش خود ، آنچه آنها انجام می دهند و کجا انجام می دهند ، معرفی می کنیم. از اروپا تا آمریکای شمالی و آسیا و با مهارت های زبانی داخلی ، اگر کشوری وجود داشته باشد که هنوز موتور Ashwoods نداشته باشد ، آنها به زودی کار خود را انجام می دهند! اگر این مقاله مورد توجه شماست ، چرا این قطعه راجع به عکس فوری از بازدیدهای مشتریان تیم فروش نیز نخوانید؟

 الکتروموتور چینی الکتروافروز

Ashwoods Electric Motors از موتور 200-100 IPM رونمایی می کند
اولین موتور نمایشی ما در سال 2019 ثابت شد که محبوبیت بسیاری دارد! نسل چهارم سری IPM 200 ، 200-100 بزرگترین موتور در این سری است. جدیدترین موتور خارج از دره نوآوری با طراحی ‘fin’ متمایز و توانایی فنی در کلاس ، دارای راندمان حداکثر 96٪ و حداکثر سرعت 7000 دور در دقیقه است. 200-100 می تواند به طور مداوم با سرعت 18 کیلو وات و با قدرت حداکثر 42 کیلو وات اجرا شود ، متمرکز بر برنامه هایی مانند کامیون بالابر ، تجهیزات پشتیبانی زمینی ، بیل مکانیکی ، سکوهای هوایی ، محصولات Lawncare ، دو و سه چرخ و اتومبیل گلف خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: